Är du professionell knivslipare?

Handsharpening-unfocused

Om du arbetar som professionell knivslipare; dvs om du slipar och bryner knivar, kockknivar, köksknivar, saxar, klingor från skärmaskiner etc och har det som levebröd – kontakta mig! Jag tror att vi kan ha lite nytta av varandra! =)

2 responses to “Är du professionell knivslipare?

  1. Hej Fredrik.

    Jag driver ett knivsliperi i Växjö.
    Du kan titta in på min hemsida som är under uppbyggnad, där finns lite information om mitt företag.

    Mvh Leif Lind

Kommentera

